Mrv342 Hayırlı olsun sağlıkla gelsin 💙 ben de 15+4 oğluşım olıyor çevremde 5 gebe de erkek hep kız duymadım 😂 erkek senesi kesin erkek nüfusunu arttırıyoruz bu sene kesinlikle 😂
1Anneadayiiii Mrv342 erkek senesi olunca kıtlık olur diyor etrafımdakiler 😂 ne alakası var bilmiyorum ama eğer öyleyse bizi büyük kıtlık bekliyo sanırım 😂 sağlıkla hayırlısıyla gelsinler inşallah 💙🐣