1Anneadayiiii 16+0 olduk cinsiyetimizi öğrendik oğluşumuz oluyo sanırım 2025 senesi de erkek senesi 😂💙🐣
Iraz 1Anneadayiiii hayırlı olsun canım kesinlikle erkek 4 sene bekledim erkek senesine denk geldim ilk bebeğim erkekti
Fatmanur12345 1Anneadayiiii hayırlı olsun sağlıkla gelsin paşa kesinlikle erkek senesi olucak 22 haftalık bizimde cinsiyetimiz erkek😂🤭🤭
_biranneadayi 1Anneadayiiii Hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız canım🥰 Ben de 15+4üm oğlum olacakmış🔷 Evet belki de erkek senesidir
kbra92 1Anneadayiiii Merhaba bende 14.haftalik hamileyim erkek geliyor bizede 💙😚Bencede erkek senesi kesinlikle
1Anneadayiiii Iraz sağol canım Allah razı olsun 🥰yaa bencede etrafımdaki herkesin erkek 😍 sağlıklı olsun bütün bebişlerimiz gerisi önemli değil zaten 💙🐣
Eceunverkanra Iraz Aynı ben😄 Oglum 4 yasinda yine mi erkek senesine denk geldik kaderimiz bu demek ki🙈 Gerci bizim cinsiyetimiz henuz belli diil ama sizin belli mi?
1Anneadayiiii _biranneadayi amin canım inşallah Allah razı olsun hepimiz sağ salim kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻❤️ kesinlikle erkek senesi 💙😂
Alyask 1Anneadayiiii sağlıkla alın kucağınıza kesınlıkle erkek senesi benımde oglusum olacak 32 haftalığım🤎