ArasMom__ oyyy aşı olduğumun gecesı üşüme tıtreme vücut agrısı benı maf etmişti sabaha kadar ağladım hatta sabahı acile gittim, kan falan aldılar degerlerımde yukseklık dusukluk cıktı doktor vıral enfeksıyon demıstı 2 güne duzelmıstım artık aşı mı yaptı hastamıydım bılmıyorum hasta olsam bogazım ağrım burnum tıkanır onlarda yoktu sadece vücut agrısı usume tıtreme vardı