ArasMom__ Merhaba kızlar dün tetanoz aşısı oldum geceden beri çok kötüyüm kalçalarım belim sırtım vücüdüm hepsi ağrıyor yürüyemiyorum bile, soğuk algınlığı mı yoksa tetanozun etkisi anlayamadım şuan bile çok kötü ağrıyor vücudum
bisbis ArasMom__ bende oldum 4 gün önce ama hıcbsy hıssetmedım kolum çok az şişti acıdı okadar. Yan etkısı olmadı başka
Gamzeacis ArasMom__ benim de sadece kolum ağrımıştı sizin soğuk algınlığı olabilir şuan herkes hasta oluyor zaten
Birbenbirbebek ArasMom__ eğer soguk algınlıgı başlangıcınız olup asıyı vurdurduysanız daha ağır geçişirebilirsiniz 🥺
ArasMom__ Birbenbirbebek valla bilmiyorum neden aşıdan sonra bayağa dışarda oldum. çokta soğuktu üşütmüştte olabilirim ama çok kötüyüm gerçekten
Alpmom__ ArasMom__ Naneli limon yapıp içebilirsin . Bol c vitaminli meyve yiyip bol su iç canım . Allah şifanı versin inşallah 🥹 hamileyken hastalanmak çok zor gerçekten … 2 haftada zor iyileşmiştim ben
04052016mh ArasMom__ hemşire duş alabilirsin sıkıntı yok demişti bana , aşırı kol ağrım oldu 2 gün kendimi biraz da garip hissediyordum halsiz falan okadar
Citirmom ArasMom__ Ben de bugün oldum aynaları bende de var. Sizinki geçti mi soğuk algınlığı mıymış? Aşıdan mıymış acaba
_-7_- ArasMom__ kesinlikle aşıdan oluyor benımde kalçam belim sırtım ağlıyordu 2 gece uyuyamadım oturamadım büke belım çok kötü ağrıdı sağlık ocağına sordum aşı yapmaz dedi aşının etkısı 48 saatte geçer dedi ve gerçekten de etkısı gecınce ağrılarım tamamen bıçak gıbı kesıldı 2 gün sürdü sadece
ArasMom__ _-7_- o zaman benimde aşıdandır hiçbir soğuk algınlığı belirtisi yoktu bende aşı yaptıktan sonra gece öyle oldum. Herkeste olmuyor o zaman nadiren görülüyor
Mdha ArasMom__ Bende dediğiniz hepsi oldu üşütme titreme hatta iki gün falan kendime gelemedim iki gün sonunda geçti sadece bir defa parol aldım ağrılara dayanamadım ama benide çok kötü etti
Rabiamina ArasMom__ bende mide bulantısı, baş ağrısı, kol ağrısı yapmıştı. Sizin belirtiler biraz değişik