Banem1907 benimde öyleydi yukarı çıkmadı 37 haftada zorunlu sezaryen doğum oldu geçen hafta çok korkuyodum ama çok şukur normal sezeryan olmuş gibi sıkıntısız atlattım. Sizde korkmayın bol bol dinlenin ayakta durmamaya çalişin
Yukarı çıkar çıkmazsada içiniz ferah olsun ben en kötüsünü düşünüyodum hep siz ferah olun size moral olsun 💕😁