Banem1907 ben 29+3 deyim 3 gün önce kontrolde öğrendim plesenta aşağıdaymış rahim ağzını tam kapatmamış ve bebek de başaşğı doğum pozisyonunda dedi doktor , bizde çok şaşırdık çünkü ne önceki kontrollerde ne detaylıda hiç böyle bişey yoktu hep normal deniliyordu kasık ve vajinamda baskı hissetmeye başlamıştım ara ara o da bundan kaynaklıymış onun dışında ne ağrı ne kanama vs. Hiç bişeyim yok şuanda doktorum bu durumla sıklıkla karşılaşıldığını bebek büyüyüp hareket ettikçe büyüyen rahim ile birlikte plesentanında yerini alacağını söyledi . 3 hafta sonra kontrole çağırdı hiç bi risk var falan da demedi bana gayet normal bişeymiş gibi açıkladı açıkçası bu sürede ilişkiyi yasakladı ağır iş yapma dedi ve dinlen dedi. Ama bende internette okuduğumda erken doğum riski vs. Olduğunu görünce tedirgin oldum ve başka bi doktora gözükmeye karar verdim umarım kısa zamanda tekrar yukarı çıkar ilerleyen haftalarda böyle yaşayan varsa tecrübe ve bilgilerinden bahsederse sevinirim . Sağlıkla gelsin bebeklerimiz🌸