kardelenimm adetime 4 gün kala öğrenmiştim, yani henüz 4 haftalik bile değildi, doktoruma hemen gittim. Beta takibi yapıldı, başlamam gereken folik asit ve multivitaminlefe başladık, kan ve idrar tahlilleri yapıldı. Kese çok erken olduğu için elbette gözükmezdi zaten ultrason ile bakmadı bile doktorum, sadece kanda beta baktı, kese için 5+2 de gittim ve gözüktü. Bence doktora sadece kese görmeye gitme fikri doğru değil, öğrenir öğrenmez gidilmeli. Biran önce vitaminlere başlar, nelere dikkat edeceğiniz konusunda da bilgi alirsiniz, zamanı gelince kese için sonrasında kalp atışı için tekrar gidiliyor zaten. Kalp atışı duyulmaz diye 7 haftalara kadar doktora gidilmemesi doğru değil bence, çünkü 7 hafta dediğiniz neredeyse iki aylık gebelik, o zamana kadar tahlil yspilmaması, alınması gerekli takviyelerin alinmaması doğru değil.