kardelenimm Kızlar ben çok erken öğrendim ve beklemeye geçtim henüz gitmedim doktora salı günü randevum var. Çok merak ediyorum bu haftada olupta gidenler var mı muayene nasıl geçti kese göründü mü
Kayzennn kardelenimm ben tam 5 haftalık gittim öğrendiğimde adetime 3 gün vardı yani 4 haftalık görünüyordu bir hafta bekledim uygulamaya göre 5+0 da gitmiş oldum çok küçükte olsa göründü kese
Denizlina09 kardelenimm aaa birebir aynıyız bende bugün 5 + 0 im sali günü de randevum var çok heyecanlıyım. Sizde durumlar neee
kardelenimm Kayzennn bende salı gününe kadar 5+3 olucam çok stres yaptım ya erken öğrenmekte sıkıntı yani hakkımızda hayırlısı 🌸
Kayzennn kardelenimm stres yapmayın görünür inşallah bende beklemedeyim 7. Haftada kalp atışı için gitmeyi düşünüyorum doktor 10 gün sonra dedi ama ben yine de biraz daha bekleyecem
kardelenimm Kayzennn bende keseyi görüp kalp atışını duysam biraz rahatlarım sanki beklemek zormuş :))
kardelenimm Pamiramsi ayy ne güzel sevindimm umarım bende görürüm sizin hafta hesabınızla ultrason hesabı tutuyor mu peki
Kayzennn kardelenimm bende acaba görünecek mi diye çok stresliydim giderken ama çok şükür inşallah sağlıkla kucağımıza almakta nasip olur
Basakparlar kardelenimm kalp atışını duydum 1 ay sonra tekrar gel diyorlar zaman geçmiyor bu yüzden sağlık ocaklarındaki kullanılan fetal ultrason sipariş verdim en azından kalp atışlarını hafta da bir dinlesem beklemek daha kolaylaşır
Pamiramsi kardelenimm benim önceki ay adetim 14 gün boyunca leke şeklinde geldiği için malesef tam gününü bilemiyoruz ama doktor bir sorun görmedi, ultrasonda da haftası yazmıyor 😂 ben net kan gördüğüm günden hesaplıyorum 5+4 oluyor
kardelenimm Denizlina09 benim başım çok dönüyor onun dışında bir sıkıntı yok aynı olmamıza sevindim yaa haberleşelim mutlaka 🥰 sizde durumlar nasıl
kardelenimm Pamiramsi sağlıkla gelsinler inşallah çook yeniyiz hepimiz çok heyecanlıyız kese kalp atışı netleşirse ben bi nebze rahatlarım 😁🥰
Denizlina09 kardelenimm şimdi tuvalette çok az kan gördüm doktora da gidebilecek durumda değilim akşam üstüne kadar napcagimi bilemedim acaba neden oldu bilmiyorum
kardelenimm Denizlina09 bu benim 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde yaşamıştım bunu kanın rengi önemli benimki kahveydi hemen gitmiştim doktora hep yerleşme oluyor normal demişti bana hep yatmıştım umarım sizin de öyledir ihmal etmeyin
Denizlina09 kardelenimm dayanamadım bindim dolmuşa acile gidiyorum. Bu merakla durulmaz şansıma eşim de mesai idi bugün ama kendim gitcem bi şekilde.
kardelenimm Ayselis00 ne güzel yapmışsınız valla bende 6-7 hafta olmayı bekleyecektim aslında ama hem sabırsızım hem de devlet hastanesinde randevu bulmak zor bulmuşken gideyim dedim 😁 6-7 haftayı beklemek en mantıklısı git gel stres yaşamıyor insan
kardelenimm Denizlina09 en güzelini yaptın canım hiçbir lekelenme ihmal edilmemeli haber ver merak ederim 🥹
Bahar1205 kardelenimm Bebek daha çok küçükmüş 🥺kese görünse bile kalp atışını duymazsınız daha çok küçükmüş 🌺
kardelenimm Bahar1205 evet daha çok var duymamıza 🥹 3 haftalık falandı öğrendim 2 hafta zor sabrettim en azından kese de olsa göreyim diyorum çok sabırsızım 😁