7+2 deyim.Bir hafta kahve akıntı ve hafif kanamam olmuştu o geçti 2 gündür şükür, ara ara yoklayan kasık ağrım var, 2 gündür mide bulantısı başladı özellikle salçalı soğanlı şeylere tahammülüm kalmadı :(, sinirlilik hali, gaz ve hafif kabızlık problemi ve sürekli halsizlik uyuma isteği mevcut bende şimdilik 🙂 bir kızım daha olunca oldukça zorlanıyorum yemek ve uyku konusunda. Allah hepimizin yardımcısı olsun ❣️