xJade Ozgee_19 Ben ilk kez 32 de girmiştim. Hiç sancım çıkmadı bebeğin kalp atışıda düzenliydi. Sonrasında 37 ye kadar nst ye almadı. İkinci kez 37. Haftada girdim. Biraz sancı çıkmıştı. Sizin doktorunuz gibi Sancın olursa hastaneye gel dedi.
Ananasgibiana Ozgee_19 merhaba her doktorun tarzı farklıdır. Ancak genel olarak 34. Hafta itibariyle sancı var mı dye bakılır. Sezeryan olsanız bile sancı açılma var mı mudahele gerekli mi diye bakılması lazım doktorunuza sebebini sorup öğrenin bı bildiği vardır elbet
Momybaby1 Ozgee_19 Bizimki doktorun kendi kliniği. Bizde ilk zaman bir başka kadın doğum uzmanı özel hastanede çalışan doktora gittik bizde memnun kalmadık 7 dakika muayene etmişti bizi, sonradan bu şuanki doktorumuzla tanıştık çok memnunuz
Semakantar Ozgee_19 31 haftalikken kontroldeydim pazartesi yine kontrolüm var henuz daha hic girmedim nst ye 35+5 oluyorum pazartesi ama herhangibi nir sey demedi nst ile ilgili duruma gore sokuyorlar diye biliyorum
kubrabayraktarr Bende 34 de kontrole gittim 2 hafta sonraya çağırdı 36 da gireceğim ilk nst ye ve kontrollerim haftada bire düşecek