Nur3838 Kısslaaar uyyuyamaynlar gelin sohbet edelim vakit geçsin 🥲 kaç haftalıksınız benim gibi sabahlayan varmı aranızda
Salihaa16 Nur3838 20 haftalık biraz endiseli bi hamis. Nir an once hareket hissetmek istiyorum siz kac haftalıksınız
NurZenkin Nur3838 38 oldum mide yanmaları uyutmuyor.Siz neden uyumadiniz nasıl geçiyor bakalım hamislik
Tospkkk Nur3838 biz 38 haftalık olduk, midem yanıyor, sola dönsem bebeğin hareketinden sağa dönsem nefes alamamaktan uyuyamıyorum 😣
Ask2108 Nur3838 geceleri uyuyamıyorum gündüzleri uyanamıyorum 😂😂 kaburga ağrısı,tuvalete git gel,afakanlar basması derken geceleri uyku haram 🙈 gün aymaya başlayınca sanki hepsi geçiyor bir uyku bastırıyor 🙈😂😂
Salihaa16 Nur3838 cok fazla akıntım var ve henüz hareket hissetmiyorum normal mş sence sen kacımcı haftada hissetmistin. Hareket hissetmedigim be akkntı olduvu icin iste surekli evham yapıyorım nedense arada agrılarım da oluyor hepten panik atak oluyorum
mnks1 hamilelik döneminde akıntı, enfeksiyon çoğu hamilede oluyor endişe etme, tadını çıkar hamileliğin 20 de hissetmiştim ben hareketlerini ama çok az hissediyordum 33 . haftadayım Salihaa16
Bsrdgn123 Salihaa16 Akıntı için doktorunuza başvurun nolur nolmaz rengi çok önemli çünkü . Bende 23.haftada hissetmiştim ilk Kilolu olmak ya da bebeğin plasentasinin önde olması biraz etkileyebiliyormuş o yüzden geç hissetme durumu oluyormuş korkmayın
Tospkkk mnks1 bazı günler ne yapsan geçmiyor maalesef ya yoğurt süt tahin falan hep yarım saat etki ediyor sonra yine yanıyo
Tospkkk Ask2108 ayy keşke ben de gündüz uyuyabilsem, sabahın 5 ine kadar dönüyorum 11-12 gibi uyanıyorum ama o aralarda da kaç defa uyanıp geri uyuyamıyorum yani maks 4-5 saatlik uykuyla öğlen uyanıp bi daha hiç uyuyamıyorum
1prens1prenses_ Nur3838 uyuyamıyorum uykum var ama uyuyamıyorum saat üç sağ sola nereye yatsam başıma bir baskı oluyor baş ense ağrısı sanki damarlrim catlaycak gibi şimdi de diz kapağım sızısı var valla yatamıyorim sağ sola yattım mi nefesim kesiliyor 27+5 haftalık hamileyim
Ask2108 Tospkkk ay gündüz derken 11-12 benimde bahsettiğim saat aralığı 🙈 daha da ilerleyen saatlerde uyursam açlıktan bebiş içerde mahvolur 🙈😂 ama tabi siz sürekli uyuyup uyan yapıyormuşsunuz o çok zor oluyordur 😔 ben sabaha karşı bi uyuyorum resmen deliksiz. bir kaç kez tuvalet için kalkıyorum ama oda gözüm kapalı 🙈😂
Annelikmghb Nur3838 bigün sonra 37 olucaz bugun biraz cikolata yedim mide yanmasindan fenayim gaviskonla geziniyorum evde alt karnimda regl sancisi gibi bi sanci uyuyamıyorum.☹️
Tospkkk Ask2108 evet ya tuvalete bi kalkıyorum sanki 10 saat uyumuşum gibi 2 saat geri dalamıyorum 😅 neyse zaman azaldı bebişleri sağlıcakla kucaklarımıza alırız inşallah 🙏🏻
Ask2108 Tospkkk ayy oda zor olur tabi 😔😔 amin inşallah hayırlısıyla kucağımıza alalım 🙈🌹🥰 kaç gününüz kaldı 🙈
Fatmaa06 39 haftalığız bekliyoruz hala gelen giden giden ağrılarım var inşalah biran önce gelir artık 🥹❤️