Yildizyildizz 😂 bebek alışır belki zamanla. Benim eşim de çok gürültülü horluyor, bebiş ilk günden beri bizim yanimizda yattığı için sanırım alışık asla uyanmıyor, normalde de gündüzleri öyle sessiz ortamda uyutmuyorum ben o şekilde alıştı belki de. Çok sessizliğe alıştırmayın ki horultudan da rahatsız olmasın