Tuyu1 Mervenurrrr32 bende dün gece aynısını yaşadım genitalde ağrı birşey itiyormuö gibi sürekli sıvı bir akıntı geldi bacak ağrısı sabah randevum vardı doktora gittim nst sancım çıktı ama bebeğim kanalda kulağının üstüne yattığı için yatış yapılmadı 😔
Tuyu1 Mervenurrrr32 Genelde genitalde ağrı varsa kanala girmeye çalışıyor demişti doktorum ama sizde sanırım lekelenmede gelmiş henüz bende öyle bir durum olmadı
Nurellaaaaaaa1212 Mervenurrrr32 canım zaten o baskı hissi ve lekelenme açılma habercisi. Sen telaş yapma doktorun bi muayne etsin çoook var ufacık sebeple doktora gidip 4-5 cm açıklığı olup doğum yapan. Riske atma
Mervenurrrr32 Ela3466 iyi canım doktora gittim 1 cm açılmam varmış o yüzden lekelenme normal dedi bebek kanala girmeye çalıştığı için vajina ağrıların var dedi onun dışında şimdilik bişey yok eve gidip takip edicez az kalmış ama