Mervenurrrr32 sorma 15 saat boyunca sancı çektim yatıştan sonra ilk gebeliğim olduğu için çocuğun baskısını bende anlamıştım geriliyo içimde sanıyordum meğerse vajinaya doğru baskı yaptığı için hem vajina ağrısı cekiyodum hemde oturamiyodum normal sandım ama sen sabahı bekle sabah doktoruna bı git bence ben 37+4 de doğum yapmıştım