Ebrucar canım benim gülerek büyüt bebeğini sağlık huzurlu mutlu başarıları nice seneleri olsun inşallah 🤲🏻😘 sabır etmiş ve mufakatını almışsın bana da kan verdim kanda mikrop var dedi eee dedim eğer hamilelik öncesi ise korkma ama bebek ile geldiyse bebek sakat doğar ne yapacağım hocam dedim aldıracaksin dedi iki dk önce kalp atışını duydum nasıl yaparım dedim enfeksiyon bölümüne kan verdim kan sonucu çıkana kadar Rabb’im hiç bir anneyi evladı ile sınamasin inşallah şükür temiz çıktı 3 testi yaptı anne yaşına bağlı düşük risk çıktı doktor aldırmak ister misin dedi hayır dedim takılma o zaman dedi Rabb’im büyük çok duydum riskli görülüp sağlıklı doğan bebek çok bu testler de tam net sonuç da vermiyor