kcgdm bence gönlünüzden geçeni yapmalısınız. Bildiğim kadarıyla 3lü testi çoğu doktor önermiyor çünkü sağlam bebeklerin çoğu 3lüde riskli bebek olarak görünüyor. O yüzden detaylı ve 2li testte sorun yoksa 3lü yaptırmayın diyorlar. Eğer testte sorun çıkarsa bebeği aldırdım diyorsanız yaptırin. Sorun çıksa da bebeği dogurcam diyorsanız niye test yaptirip kendinizi yorasiniz ki? Ben 3lü teste güvenmiyorum diğer doktorlara da danışın onlar da gerek yok diyeceklerdir ve inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız strese girmeyin boşuna 🌺❤️