Geçen sene şubat ayında spora ve mart’ta da diyetisyen eşliğinde diyete başladım. Yaklaşık 5 ayda 13 kg verdim. Sonrasında Temmuz ayında yaz sıcağı olduğu için sporu bıraktım ama diyetisyene devam ettim. Sabit kaldım. Ağustos ayında hamile kaldım.
Benim reglim düzensizdi ve doktorun önerdiği şey kilo vermemdi, kilo verdim ilk temmuz ayında reglim düzene döndü, 2. Ayında da hamilelik oldu.