Alone ben 4 hafta gerilikle doğurdum ilk bebeğimi 38 haftada doğum yaptım bebek 34 haftada kalmıştı 2050 kg doğdu 1900küsüre kadar düştü ama ne doğumdan önce ne doğumdan sonra herhangi bir müdahale yapılmadı yani ciğer geliştirici işte doğduktan sonra küvez falan olmadı zaten artık başka bir sıkıntısı yoksa kiloyu çok önemsemiyorlar doğduktan sonra emmesi güzelse çıkartıyorlar direk , ama onun içinde hemen sütünüzün gelmesi lazım hemen gelmesini istiyorsanız yavaş yavaş meme masajına başlayın hatta sıkın bakın süt iniyor mu diye