Kader_cullu Kızlar merhaba 37.hafta hamıleyım bebegım gelısım gerılıgı var 35 haftada Durmuş takıplıyım en hızlı kılo ne aldırır 1 hafta beklıcek sonra doğum dedı o yüzden bıraz kılo almasını istiyorum
Nesizade05 Kader_cullu kaç kilo şuan ? Bende de var gerilik boyda kiloda doktora sordum ne yersen ye faydası olmaz senin yemenle alakalı değil dedi
Tospkkk Kader_cullu genelde bebeğe kilo aldıracak yiyecekler hurma, muz, ceviz, kefir olarak geçiyor canım ne kadar etki eder bilmiyorum ama nasıl olsa bi hafta bekleyecekmişsin kesinlikle ye bence, özellikle muzu günde 2 tane yiyebilirsin
snowglobe Kader_cullu Bunun altı veya üstü olur ama genelde alto olur. İlk kızım 38+5 te 34 ile uyumlu doğdı. İkinci kızım 36+2 de doğdu. Çok şükür bi şey olmadı sizinde olmaz umarım
Alone Kader_cullu 37 hafta için 2500 iyi bence yani. Benim 35 haftada daha 1900 gr (gelişim geriliğimiz var ). Sizin hem haftanız güzel hemde 2 kilo üstü olduğu için ciğerlerde vs sorun yoksa küveze de girmez allahın izniyle
sadiyedereli Kader_cullu her gün bir avuç badem fındık Antep fıstığı yiyorum öğlen ara öğün sütlü cocopops yiyorum gece yatmadan nesquikli süt içiyorum gece de uyku arasında muz yiyorum neyin etkisi var bilmiyorum ama bu düzenle iyi kilo aldı. Meyve olarak da avakado yiyorum günde yarım balla karıştırıyorum ama 2 mandalina veya 1 portakal elma ayva günde 3 meyve tüketiyorum işte isteğe bağlı çok yediğim zaman meyveyi suyu çoğalıyor ona göre ayarlıyorum. Tatlı şeyler daha çok kilo aldırır demişti doktorum
bebemvebenn Kader_cullu 2500 üstü ise fazla dert etmeyin kendinize normaldir kilosu yani. Ama kilo aldircak şeyleri yemek istersen dee. Ben hep fındık kaşar muz ceviz yiyorum çok da güzel kilo aldırıyor bence.Sağlıcakla doğsun bebeğiniz kilonun pek önemi yok 2500un üstünde ise caninizi sıkmayın
kedidirokedi Kader_cullu toz nesquik inanılmaz kilo aldırıyor bebeğe inanmamıştım ama çevremdekilerde kullandı hep
Aymerah Alone ben 4 hafta gerilikle doğurdum ilk bebeğimi 38 haftada doğum yaptım bebek 34 haftada kalmıştı 2050 kg doğdu 1900küsüre kadar düştü ama ne doğumdan önce ne doğumdan sonra herhangi bir müdahale yapılmadı yani ciğer geliştirici işte doğduktan sonra küvez falan olmadı zaten artık başka bir sıkıntısı yoksa kiloyu çok önemsemiyorlar doğduktan sonra emmesi güzelse çıkartıyorlar direk , ama onun içinde hemen sütünüzün gelmesi lazım hemen gelmesini istiyorsanız yavaş yavaş meme masajına başlayın hatta sıkın bakın süt iniyor mu diye
Alone Kader_cullu bize onu da yapmıyorlar mesela ki durumumuz daha vahim. 34. Haftadan sonra gerek olmuyor dediler