Ayse650 Caglacolak5237 ilk gebeliğim de kızımı 3200 şeklinde normal doğum yaptım bunda sezeryan yada vajinal fark etmiyor yeter ki vaktinde gelsin erken doğum olmasından tedirginim🥹
yenigebe_1 Ayse650 canım ilk bebegimde benim de oğlum 1 ay önden gidiyordu. Hicbirsey olmadı Allah’ın izniyle. Zamanında doğdu. Diyet verdi doktorum öyle ilerledim .
HAvvAHmet Ayse650 sadece 2 kez serum yedim ben düzenli nst bağlayıp takip ettiler yattığım gece sancılar azalmıştı zaten ama tedbir amaçlı beklettiler