Ayse650 ya ben bu doktorları anlamıyorum hepsi uyduruyor mu bisey mi bilmiyorlar anlamıyorum ben şuan 37+3 üm pazartesi kontrolüm vardı 36+5 de gittim bebeğin kilosu 2720 dedi ama bebeğin iki hafta geriden geliyor 35 haftayla uyumlu dedi bakıyorum kilosuna boyuna gayet iyi ama niye öyle dedi anlamıyorum çocuk da mı bi gelişim geriliği var diyorum hayır diyor 3 günde bi takip yapalım sana dedi perşembe yine gittim net bisey demedi nst bağlandım bisey de çıkmadı pazartesi daha detaylı bakıcam yakın zamanda ultrasona girdiğin için şuan sadece plesenta ve kalp atışına baktım dedi