2zannelerii Kızçeler Mayıs ortası tek yumurta ikizlerine hamileyim bu ayda doğuracağım heyecan baya var ya sizde :)🥰
1Anneadayiiii 2zannelerii sanırım bizde ucundan yakalayacağız mayısı 😂 15+5 haftalığım mayıs sonu haziran başı olacak inşallah bi aksilik çıkmazsa 😍🤲🏻
sosyal07 2zannelerii benim de Mayıs 20-22 gibi 16+2 yim sağlıkla gelsinler inşallah 🥰 bu arada hareket hisseden var mı 😊
newmommmyy2 2zannelerii nasipse mayısın açılışını kızımla yapıcam bende inşallah 1-2 mayıs gözüküyor doğumum 😍 19haftalığız
2zannelerii mucizegebee 12+5 haftalık benim hamileliğim ikiz olduğu için 1 ay erken doğum olacağını söylendi normalde de öyle oluyormuş 😊
2zannelerii Sevgii16 inşallah rabbimin izniyle kucağına alırsın Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏 ♥️
Tazegelin12 1Anneadayiiii 14+2 den selam sezaryen olduğu için büyük ihtimal mayıs sonu cinsiyet daha belli degıl 😁
1Anneadayiiii 2zannelerii amin balımm inşallah Allah razı olsun 😍 Rabbim bütün annelere sağ salim doğurmayı nasip etsin inşallah 😍❤️