Basemode bcnr8 biraz önce çıktım. Benim seviyem düşük olduğu için kararı bana bıraktı istediğin gibi doğum yapabilirsin dedi. Çok şükür yolunda her şey. Sezaryen diyip rapor yazmam için çok yüksek seviyede olması lazım dedi
bcnr8 Basemode anladım, umarım senin için hayırlısı olur. Rabbim hepimizin sağlıkla evladına kavuşmasını nasip etsin