bcnr8 biraz önce doktordan çıktım. Rutin kontroller yapıldı. Hocam 34 sonrası kalp işini konuşalım demiştiniz dedim. Kardiyolojiye yönlendirdi tekrardan o bakacak duruma göre rapor yazacak,bizde ona göre hareket edeceğiz dedi. Normal doğurabilir ya da doğuramaz. Sezaryense önerileri olacaktır onları dikkate almak lazım dedi. Fazla vakit kaybetmeden kardiyolohla görüş normal derse 2 hafta sonra kontrolde getir sezaryen derse doktorla görüştüğün gün gel konuşalım tekrar gün belrşleyelim 37 38 gibi alalım dedi