Eda42_ bebekddsk Senin değerinde gayet iyiymiş benim pek artış olmadı az artış oluyordu artık ne düşüneceğimi bilmiyorum
bebekddsk Eda42_ artışa bakarsak iyi gibi ama bakalım hayırlısı valla insanın beyninde sürekli acaba bebek oluşacak mi oluşmayacak mi inşallah ikimiz içinde hayırlısı olur