Eda42_ Son adet tarihim 18 ekim uygulama dün için 8 haftalık diyodu randevum vardı doktora gittim dün sabah da hafif kanamam vardı birde bende uyuşmazlık var işte doktor 6 hafta olduğunu söyledi muayene sırasında kese var dedi alttan muayene oldum birde çok küçük bisey görünüyo gibi dedi bos gebelikte olabilir dedi haftaya bebeği görmezsek kürtaj dedi uyuşmazlık olduğu için hafif de kanama olduğu için iğne vuruldum kan verdim