Yaaa ikiz gebeliğe göre aslında beklenmesi çok daha iyi olur büyümeleri açısından ama iki gebelik ve 39 haftaya kadar senin ne kadar çok zorlanabileceğibi tahmin edebiliyorum Allahım güç versin bebeklerin de sağlıkla gelsin inşallah az daha sabret bakalım