Rabiamina bebeklerde 1 hafta bile gelişimleri için çok önemli özellikle ciğerleri için bir de ikiz gebelik o yüzden beklemek istiyor olabilirler ama biraz daha dayanın sonrası için size daha kolay olacak gelişimi tamamlanan bebeklerin emmeleri bile daha kolay oluyor sağlıkla gelsinler analı babalı büyüsünler inşallah 🙏🏻
Biraz daha sabredin 🩷