huvuuuuff benimde öyle kuzu dış gebelikten sonra nerdeyse bir sene geçti olmuyor nedense kızım 2 yaşına geldi zar zor gebelik olmuştu ummadığım anda denediğimde hiç olmuyordu ama suan inada bindirdşm heralde üstüne çok düşüyorum biraz dusmemeye çalışmak lazım demekki