Meltemanneolsun bu haftalarda bu ağrı çok normal. İlk gebeliğimde 11. Haftaya kadar şiddetli kasık ağrısı yaşamıştım 10. Haftada zirve yapmıştı bu ağrı ve soluğu doktorumun yanında almıştım :) muayenede bu ağrıların normal olduğunu, hiç bir sorunun olmadığını söylemişti🙏🏻 şimdi 2. Gebeliğim yine aynı şekilde adet olacakmışım gibi ağrıyordu o haftalarda 😊 sağlıkla gelsin miniğiniz 🤗