biizaaa evet ben de bulantı yaşamamıştım bunda bulanıyor midem arada kusuyorum. İnşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız. Birakicam ya doktorum bana yatacaksin sen yürüyüş bile yok sana 3 ay dolana kadar dedi. Ben kalktım neler yaptım yani dün. Aman kalsın yapmayacağım bebegimden ve sagligimizdan önemli değil hiçbir şey