october 😱 bende hic öyle olmadı sizde gebelik hormonu hep var olabilir mi acaba sjsjsjsjs valla iki gün önce evirdim çevirdim ince çizgi gördüm diye seviniyordum bugün bomboş resmen ya hic bisey yok üzüldüm biraz bi de bisey sorabilir miyim ya ben 24 kasımda çatlatma iğnesi oldum yumurtam 22 mm olmuştu doktor 15 gün sonra test yaparsın dedi ama benim adet tarihim 11 aralık gösteriyor acaba gecikme mi beklemeliyim şu an çok mu erken