Duygu2829995 benim doktorum önemli olan yerinde mi sayıypr yoksa gelişmeye devam ediyor mu dedi 2-3 haftaya kadar bile geriliği normal kabul edebiliriz çünkü zayıf olabilir çocuk falan dedi, 3400 gram 50 cm doğdu işte dediğim gibi ve 42 haftada, ben doktorun çok önemli olduğunu düşünüyorum, sizin ne istediğinizde önemli ben kendi isteğimle asla sezaryen istemiyordum mecbur kalmadıkça, bu yüzden buna göre bir doktora gittim sonradan, araştırmanızda fayda var, perinatolojiye gittim ama bir işe yaramadı korkudan başka