Anonim111 merhaba, 38 haftayı geçtim ve 30.haftada doktorumu değiştirdim, şuanki doktorum çok iyi soğukkanlı ve gereksz panik yaptırmıyor ve en önemlisi zorunluluk yoksa sezaryen önermiyor, gelişim geriliği de 2-3 haftaya kadar normal kabul ediyorum dedi doktorum çocuğum gayet kilo alıyor şuan 3 kilo oldu ölçümleri ilerliyor gelişiyor neden sezaryen yapalım seni dedi yeni doktorum. Eski doktorumun sezaryen merağı yüzünden beni bu kadar korkutması sinirimi bozdu. Şuan gayet iyiyiz 1 haftalık bi gerilik var ama tüm gelişimleri ilerliyor gelişiyor çok şükür normal doğumu bekliyoruz :)