Adenbebek Gizem34 benim iki doktorum var ilkinin ultrasonu harıka tanınmış bit doktot o hp erkek dedı en son 13 haftada. Baska bır doktora gıttım gecen gun kız dedı dünde o ilk doktoruma gıttım oda koza bnzıyo buyuk ıhtımal kız ddı 😂😂
zynp1512 Bizde 16+1 olduk oğluşumla bir kilo aldım bende bebeklerin izin boyları gramları biliyormusunuz
Tubamsl Bizde 14 haftalık olduk 🐣 Sürekli tartılmıyorum en son tartıldığımda 2 kilo almıştım 🙈 Henüz cinsiyet öğrenmedikte.
Nezahatozen 15+2 yız yanlız yiyorum ama ona rağmen kilo verenlerdenim %70kiz dendi yarın özel de doktora gidicem o zaman netlesir diye umuyorum
AyEr Aryaalina 16+3 olduk canım 45 ıle hamıle kaldım suan 53 kıloyum 8 kılo aldım oğlumu beklıyorum❤️🤗