crescent___ elif_4804 dikkat edip önden bol meyve ile vitamin alın geçmiş olsun inşallah hiç hastalığa çevirmez
1Anneadayiiii elif_4804 tam 16+0 da öğrendim canım erkek 🐣💙 doktora tekrar tekrar soruyorum değişme olmaz dimi diye yok yok bu haftadan sonra olmaz dedi hiç biley almadım çünkü ilk olunca özeniyor insan doktordan çıkıp direk ebebeğe girdik eşimle 🥹🤭💙
Turit Bett2206 merhaba bişey sormak istedim de cinsiyetinizi ne zaman öğrendiniz erken ogrenmissinizde sormak istedim bende ikinci gebeliğim sormak istedim erken öğrenebilir miyim acaba diye .
Bett2206 Turit merhaba fetal dna yaptırdık o yüzden erken öğrenmiş olsuk ultrasonda erkek tahmin edilmişti ☺️
huureira elif_4804 geliyor ama geceleri gelmiyor gündüz akşama dogru bı gelıyor baygın gıbı hemen yatmam gerekiyor
Minikkuzum00 elif_4804 inşallah 🙏 eşim bir kaç gün sonra tamam dedi nerde istersen o zamanki şartlara göre hareket ederiz denkleştirmeye çalışırım dedi. Denkleştiremesek bile bunu demesi yeter benim için istediğim de buydu.
Semakantar elif_4804 35+5ten selamlar bugun kontrolum vardi hherşey yolunda gelisimi haftasina gore normal 2600 gram 47cm nst normal gelis pozosyonu normal insallah hepimiz saglikla kucagimiza aliriz bebislerimizi
Guzelanne56 Civcivimmbenim şuan 35+4 üm doğumum 24 aralık olacak Allah’ın ıznıyle sezeryan olacağım ❤️ Siz pekı😀
Civcivimmbenim Guzelanne56 bende 35+1 oldum normal olacak inşallah Aralık sonu dedi doktorum Bakalım 😊