Mavi_rella elif_4804 benim gebelik şekerim vardı 97 ile hamile kaldım şuan 92yim hiç almadım aksine verdim ama çok şükür bi sorun yok elhamdülillah ❤️❤️
elif_4804 Mavi_rella Ben o kadar çok aldım ki verdim diyen arkadaşlara imreniyorum gerçekten. Doğuma aşırı yüksek kilo ile gitme olasılığı beni korkutuyor doguramam diye
huureira elif_4804 30+1 ilk üç aya döndüm sanki bulantı iştahsızlık ve uyku çok bide boşluklarımda ara ara batmalar oluyor
elif_4804 huureira uyku geliyor mu gidiyor mu 😄 benim aşırı derece uykusuzluk problemim var . Asla uyuyamıyorum ve kafayı tırlatmak üzereyim
elif_4804 Sila_aylin66 Yani benim bir takım hastalıklarım mevcut onlar dışında gebeliğe dair tansiyon , ödem ve bir haftadır başlayan mide yanmalarım var . Bu üçü beni aşırı zorluyor. Ben Cook erken şişmeye başladım ne yazık ki
Sila_aylin66 elif_4804 tansiyon sıkıntı oluyor ya benimde ilk gebeliğimde ysşafım 21 kere çıkıyordu tansiyonum Allah kolaylık versin
Mavi_rella elif_4804 evet o tabi bi yüksek risk. Ama sen yine içini ferah tut bir sorun olmaz Allah’ın izniyle 🥰
huureira elif_4804 geliyor ama geceleri gelmiyor gündüz akşama dogru bı gelıyor baygın gıbı hemen yatmam gerekiyor
Rafaelli elif_4804 20 olduk karnım kucuktu birden cikti sanki 😃😃nefes darlıkları baslandı 2gundur, e tabi korkuda var ilkde boyle degıldım cunku dogumun kolay oldugunu sanıyordum😃😃😃agrıları hatırladıkca deliriyorum))
bsraaklcyldz Bizde 14+1 olduk ama hissetmiyorum henüz. Hissedeceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum. Bol uyku var. Burun tıkanıklığı, yorgunluk had safada 😅😅 oğluşum olacak 🌼🌸
danla2711 elif_4804 15+6 🥰 yarın 16.haftaya merhaba diyeceğiz oğlumla💙🐥 ama bu kuyruk sokumu ağrısı beni bitiriyor🥹
Busetacir elif_4804 21+3üm cuma günü detaylı ultrason randevum var merakla bekliyorum, siz yaptırdınız mı sizin nasıl geçiyor😊
elif_4804 Busetacir Ben detaylı yaptırmadım. 2 cocugumda yaptırdım biseyler söylediler hep zihinsel engelli olacak falan bilmem ne çok şükür ikisi de şuan sınıf birincisin😃😃😃😃 o yüzden istemiyorum yaptırmadım
ilayda_96 ilayda_96 ilk 3 ay zordu halsizlik ve ağzımın tadının değişmesinden dolayı ama 2 trimester çok rahat bakalım 3 nasıl olacak 🥰
elif_4804 HAvvAHmet ayyy çok şükür takvimin sonundasiniz 😇🥰 ha bugün ha yarın o zaman 🫠 darısı başımıza inşallah. Ben ilk kez bir gebeligimin bir an evvel bitmesini bekliyorum