-Mina- Guzelanne56 gebelik şekerim olduğu için erken almak istiyor bebeği de beni de riske atmak istemiyor
Guzelanne56 -Mina- zaten zamanında doğmuş bebek oluyor prematüre olmuyor o yüzden sıkıntı yok bence ben de o haftada Doğum yapacağım
ilaydarabiaoz elif_4804 26+0dan selam Griple Uğraştığım 1 hafta geçiriyorum korkuyorum bebeğe bir sıkıntı yapacak diye yoksa şuan prenses gibiyim iştahımda arttı +2 kilo ilede yola devam ediyorum 🫣
elif_4804 ilaydarabiaoz Hiç korkmayın Allah in izniyle birseycik olmaz :)) ben de düşük haftalarında geçirdim gribi
Ayselis00 Minikkuzum00 Merhaba sağlıkla kucağınıza alın. İkiz olduğunu doktora gitmeden anlaya bildinizmi? Bende 6+4 karnım çok şişti ikiz ola bilirmi?
elif_4804 1Anneadayiiii maşallah sonuna kadar sağlıkla ve rahatlıkla devam etsin inşallah. Öğrendiniz mi cinsiyeti :)) ben 20nci haftaya kadar ögrenememistim 😄
1Anneadayiiii elif_4804 tam 16+0 da öğrendim canım erkek 🐣💙 doktora tekrar tekrar soruyorum değişme olmaz dimi diye yok yok bu haftadan sonra olmaz dedi hiç biley almadım çünkü ilk olunca özeniyor insan doktordan çıkıp direk ebebeğe girdik eşimle 🥹🤭💙
elif_4804 Minikkuzum00 Hersey olacağına varır merak etmeyin. Söyle düşünün mesela olabildiğince kötü bir seneryodayiz ve bazı şeylere mecburuz gibi düşünürsek hayatımızın bize sunduğu şükür boyutunu daha iyi görebiliriz jnsallah . Sağlıkla doğsunlar 🫠
Minikkuzum00 elif_4804 inşallah 🙏 eşim bir kaç gün sonra tamam dedi nerde istersen o zamanki şartlara göre hareket ederiz denkleştirmeye çalışırım dedi. Denkleştiremesek bile bunu demesi yeter benim için istediğim de buydu.
Sila_aylin66 elif_4804 çok zor geçiyor benim hala bulantılarım tiksinmem devam ediyor o da çok zorluyor beni sizin nasıl gidiyor