33 oldum çok şükür ❤️ hedefim 37 ye kadar çocuğumu içerde tutmak yeni yıla girelim ne zaman isterse gelsin 😂😂 bizimki önden gidiyor eşim, ben ve ailelerimiz çok uzun, o sebeple boyu 3 hafta kilosu 1 hafta önden gidiyor, içimde bir korku var acaba çocuk içeriye sığmaz da gelmek ister mi diye 🥲 geçen perşembe boyu 46 cm idi, kilosu 2200 idi. İnşallah en az 1 ay dayanabilirim doğurmadan 😂😂