zuzulice Manolyaclsc Bana göre 20. haftadayim ama ayrintili ultrasyonda 22 haftalik cıktı bebişimde erkek
Pinkyy Manolyaclsc canım bende 37yaşımda hamile kaldım ilk gebeliğim ve ikiz bekliyorum,evet riskleri filan çok fazla ama çok şükür bir sıkıntımız oluşmadınumarım bundan sonrada oluşmaz..