Manolyaclsc peki bunun cinsiyeti bellimi? Benimde 17 yaşimda kizim var buda süpriz canim ilk başlarda çok tereddütlerim oldu hele doktorların riskli hamilelik deyipte beni korkutmaları yüzünden özelde üç doktor deiştirdim hep içime şüphe düşürdüler sonra devlette bir doktor buldum ona direk yaşimi soyledim oda benim annemde 42 de hamile kalip 43 doğurduğunu yaşimda birşey olmadıgını söyledi az içimi ferahlatti fakat dediği herşeyi yaptim ikili testimde yaştan dolayı 50/1 risk cıkti amniyosentez istedi onuda yaptirdim kendim biraz vesveseliyim sadece içim rahat etsin diye acabalarla kalmak istemedim uzun oldu hakkinizi helal edin soracanız birşey olursa yardımci olurum