Asena6532 Gokcenur1919 oyyy 🧿 maşallah. Rabbim isteyen herkese nasip etsin.Kuzum kaç gün gecikmeyle test yaptın benim gecikmenin 2.günü test yapmaya korkuyorum
Gokcenur1919 Asena6532 1. Günden test yaptım 3′üde pozitif çıktı ertesi gün direkt hastaneye gittim bugün de öğrendim
seymaozcannn Gokcenur1919 dikkat et sakın kendini yorma istersen tekrar yarın hemen doktoruna danış devamlı geliyorsa acile başvur
seymaozcannn Gokcenur1919 korkma her zaman korktuğun başına gelir güzel düşün dua et herşey güzel olur
Dorammm Maşallah betan çok güzel artmış .bnm çok yavaş ilerliyor ve çok korkuyorum .geçen gebeliğimde de öyle olmuştu ve düşük yapmıştım yine aynısı olmasından korkuyorum
Emooss06 kasık ağrısı çok şiddetli değilse normal ama kanaman varsa ve kasık agrinda fazlaysa doktora git hemen cnm