Busraaaakkk Biz de bu ay bebis düşünmeye başladık Allah nasib ederse tabi. Uygulama üzerinde yumurtlama günlerimi takip ettim değerlendirdik reglime daha 9gün var bekliyorum insallah benimde olur
Mom6535 Gokcenur1919 kese henüz görülmez canım beta iki bini falan geçince görülüyor yani bazen erken bazen geç görülebiliyor göremezsen endişelenme maşallah şimdiden hayırlı olsun değerin çok güzel 🩷🤲
Gokcenur1919 Busraaaakkk benim adetim duzenliydi ve ayni adet sancisi gibi ağrim oldu ordan anladim erken gebelik testi aldim iki cizgi çikti
Busraaaakkk Gokcenur1919 ay benimde kaç gündür şiddetli bel ağrısı ve kaşık ağrısı var reglime 9 gün var ama bekleyeyim diyorum
Gokcenur1919 Busraaaakkk bekle ve istedigin saate test yap ben saat 18 ve 22 de yaptim sabahta 7 de yaptim
Asena6532 Gokcenur1919 oyyy 🧿 maşallah. Rabbim isteyen herkese nasip etsin.Kuzum kaç gün gecikmeyle test yaptın benim gecikmenin 2.günü test yapmaya korkuyorum
leyl25 Gokcenur1919 maşallah hayırlı olsun Allah bize de nasip etsin heyecanınız beni çok duygulandırdı 🥹 9 gün kaldı regle bel ağrısı ve göğüs ağrısı var keşke aynı heyecanı yaşasam allahtan daha me işterim