hakinh Dün bizim kontrol günüydü. Geçen hafta gördük bu hafta artık ultrason ile.bakmadi zarar vermeyelim dedi 🙄 nst ve kan testine baktı sadece. Haftada bir ultrason ile bakmak zararlı mı bebek için.
aslanmommy Deleted33000 benimde bugün var 9+6 benimd kaybim var oyuzden stres yapiorum rabbim saglikla kucagimza almayi nasip etsin bugünde bir goreydim sağlıklı bir şekilde rahatlicam biraz
Deleted33000 aslanmommy ben gördüm canım bebişim uyuyordu ultrasonda 😂😂😂😂haftasını da yakalamış şükür
sevgi_bidak Baby_B hayır yaptırmadım bu sabah şakır şakir bir sol burun kanaması yaşadım 😒 acaba sizde oldu mu
Baby_B sevgi_bidak hayir ben yasamadim öyle bir durum Hormonlarla ilgili olmus olabilir Seker yukleme testini yarin yaptiricam Kontrolden az önce geldim🥰
Ozge16_ Meryeli yok hiç iştahım yok yemek falan zorla yiyorum ama onun dışında öyle atıştırmalık yiyebiliyorum sürekli, ben gebelikten öncede hiç iştahlı biri değildim keşke iştahım açılsa rahat rahat bol bol yiyebilsem