Bende oksapar 4000 kullanıyorum 6 kutu yani 2 aylık 900 ödedim. Rapor hamilelik dışı oluştuysa bir sorun olup da devlet karşılıyormuş. Ben bilmiyordum. O yüzden de ücret çıkmıyordu en başta. Sonradan hamile olduğum belli olunca rapor değiştirdiler ve ücret ödemeye başladım. Ama 2 aylık 900 çok fazla gelmiyor gözümüze Allah’tan