Cheryy1 Guldane32 10 kutuyu 6 tlye aldim aslinda benim raporum 30 taneyi karsiliyor 6 tl muayene ucreti olarak cikti 6000 lik bu arada
Rmysaefe FatmaB_ raporun olduğuna eminmisin canım çok pahalı 😂 valla normalde 3 aylık aliyodum 44 kutu 2000 lira oduyodum şimdi dogumuma az kaldığı için 15 kutu aldım 800 küsur odemistim yada raporunu fln yenilet
Guldane32 FatmaB_ kan pıhtılaşma olduğu için kullanıyorsun hamilelikten sonra bu igeneye gerek kalmicak ben boşuna siciline hastalık işleyemem dedi senin damar hastalığın yok dedi
FatmaB_ Rmysaefe 2 farklı doktora çıkarttırdım rapor beceriksizler ya😂 bende pıhtılaşma yok önlem amaçlı kullanıyorum 12 haftalık olunca bırakıcam inşallah 🥹
Guldane32 Rmysaefe bende başından beri kullanıyorum 31+6 olduk ama raporum yoktu 2 kutusunu 280 mi ne alıyorduk bugün 2 kutusunu 760 lira ödedik
Rmysaefe FatmaB_ orda bı sıkıntı var rapor cikarttiysan sağlık ocagindna yazdır ben öyle yapıyorum boşuna kaziklanma çok pahalı bu iğne 😂
Guldane32 Rmysaefe neyse ki az kaldı sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah ♥️ sizin kızınız mi olcak oğlunuz mu benim oğluşum olcak 🩵
Rmysaefe Guldane32 yaaaa benimde oğluşum olucak inşallah rabbim kolay doğum eylesin inşallah sağlıcakla kucağımıza alalım 😍
Sedef61sedef Benimde raporum var 4000 ilk olandan kullanıyorum her ay 3 kutu yazdırıyorum hiç para vermiyorum 🤷🏻♀️ her kutuda 10 tane var