myangelson hakkah24 normal evet 25 haftaligiz hala bazen kasıklarda hissediyorum sezaryen dikislerinin oralarda takılıyor hep 🥲
hakkah24 myangelson Niye bu kadar aşağıda diye endişeleniyordum ilk gebeliğim olduğum için. Çok teşekkürler💕🙏
myangelson hakkah24 insan endişe ediyor tabi bende o zamanlarda diyordum acaba yukarıda olması mı gerekiyor aşağıda mı falan diye ama doktor kontrollerinde hep normal çıkıyordu 😊