hakkah24 Kızlar sorum yukarda. Göbeğin tam aşağısında kasıklarıma doğru hissediyorum bu kadar aşağıda olması normal mi siz nerede hissediyorsunuz
ozgmom hakkah24 evet normal ben 21. Hsftamda kontrole gittiğimde doktor da ultrasonda aşağıdan baktı. Şuan 24. Haftadayız hala bazen kasıklsrımda hissediyorum
Duruu3 hakkah24 tamm aynı hefta aynı şikayet pazartesi detaylı’ya griircem soylicem bakalım bigim bebenin ayakalri orada olabilir
Eylul41 hakkah24 ben 24. Haftama.girecegim hic ustte degil hep asagida sezaryan dikisimin oldugu yerlerde kasıklarda alttan dahi hissediyorum bazen o derece. Ama sorun yok dedi doktorum 😀
hakkah24 Kze İnternette bu haftalarda yukarıya çıkmıştır falan yazıyordu korktum birden ben de çok sağolun💕
Dlr13 Ben 29. Haftaya giricem hala kasıklarımda hissediyorum kontrole gittim bebeğim kafasını kasığa koymuş baştan beri böyle 🥲