00Yagmur00 eğer şekeriniz yoksa ben hep eşime de kendime de bunu yaparım, bir tatlı kaşığından biraz fazla tereyağını eritin eriyince yine bir yemek kaşığına yakın pekmezi dökün, altı hep kısıkta açık olsun, sonra hafif köpüklenince kapatın, bunu soğumadan ama çokta sıcak değilken, tüketebildiğiniz en sıcak halde tüketin, kilit noktası yatarken tüketmek ve üstüne hiçbir şey yiyip içmeden yatmak 🙏🏻 dün bununla ancak uyuyabildim, ama tabii hamilelik özel bir dönem tereyağı ve pekmez açısından dokunabilecek herhangi bir şeyi değerlendirip tüketin mutlaka 🌸