Makbulememosminel 13. haftada kanamam başladı progestan kullandım o ara düzelmişti şu an 14. haftadayım 2 gün önce bildiğin adet kanaması gibi oldu acilde bir gün yattım bu kanamaların hepsi düşük riski oluyor ilaç kullanmak ve sürekli yatmaktan başka çaremiz yok şu durumda. İnşallah her ikimiz de sorunsuz bir şekilde atlatıp bebişlerimizi kucağımıza alırız bana da çok dua edinn🫶🏻